نیروهای قبیله ای در شهر رداع در استان بیضاء یمن دومین هواپیماتی شناسایی آمریکا را نیز ساقط کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یمن پرس، نیروهای قبیله ای در استان بیضاء یمن شب گذشته دومین هواپیمای شناسایی آمریکا را در طی 48 ساعت گذشته ساقط کردند.

رسانه های محلی یمن به نقل از منابع قبیله ای اعلام کردند: این هواپیمای شناسایی اقدام به پرواز در ارتفاع کم بر بالای کوه‌های اسبیل می‌کرد و هدف آن به نظر می‌رسید شناسایی و جمع آوری اطلاعات برای تعیین اهداف قبایلی که بعدا مورد هدف قرار می‌گیرند بود؛ اما نیروهای قبیله ای در شهر رداع توانستند آن را ساقط کنند.

طبق اعلام منابع قبیله ای، قبایل شهرهای قیفه ورداع روز یکشنبه نیز توانسته بودند پهپادی آمریکایی را در شهر رداع ساقط کنند که با ساقط کردن هواپیمای شناسایی آمریکا در شب گذشته این دومین هواپیمایی است که ظرف 48 ساعت گذشته ساقط شده است.

این در حالی است که طرف‌های رسمی  این اخبایر را تأیید و یا تکذیب نکرده اند.

از سوی دیگر شبکه العربیه به نقل از منابع امنیتی از کشته شدن 250 تن در درگیری های شهر رداع در استان بیضاء یمن در طی سه روز گذشته خبر داد.

همچنین این شبکه گزارش داد که "جمال بن عمر " فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن خواستار تشکیل سریع دولت جدید به عنوان گامی مهم برای پیشبرد روند سیاسی در این کشور شد ه است.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار