عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران در توضیح مسائل مطرح در خصوص پرونده بوستان مادر گفت: نباید با صحبتهای بی‌اساس اعتماد عمومی را نسبت به مدیریت شهری خدشه دار کنیم.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر محسن پیر‌هادی عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورا پس از ارائه گزارش شهردار منطقه 5 و نیز بیان تذکرات اعضای شورا در رابطه با بوستان مادر با بیان اینکه موضوع اصلی در این رابطه نظارت شورای شهر است افزود: متاسفانه رسانه‌ها در این مدت مسائلی را مطرح کردند که بیشترین آسیب را به شورا ومدیریت شهری وارد نمود.

وی تصریح کرد: به عنوان یک جریان اصولگرا به نمایندگی از اصولگرایان معتقدم نظارت بر مجموعه شهرداری بسیار دقیق و شفاف است و بنابراین لازم است که هر گونه نقدی در این راستا منصفانه صورت پذیرد.

عضو  کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نباید اعتماد  عمومی را نسبت به مدیریت شهری خدشه دار کنیم افزود: شاید امروز که به نوعی اختتامیه و تعیین تکلیف این پرونده باشد باید بیشتر به این مسئله فکر کرد و باور داشت که مردم در شهر از مشکلات بسیاری برخوردارند و معیشت آنان دچار مشکل است و طرح این مسائل تنها به معنای افزایش چالشها و مشکلات برای آنها خواهد بود.

پیر‌هادی با بیان اینکه سخت‌ترین نظار‌ت‌ها را در خصوص عملکرد شهرداری در شورا داشته‌ایم اظهار داشت: حتی در مواردی جدیت در اجرای امور تا حدی بوده که کار با دعوا پیش رفته وتمامی این موارد بیانگر دفاع اعضای شورا از منافع شهر است.

وی ادامه داد: از منافع شهر دفاع می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم حتی اگر نظارت‌های دقیق و جدی ما به گونه‌ای باشد که سبب دلخوری در برخی از افراد شود.
عضو  کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران در پایان با عنوان اینکه مطالبی در این مدت در خصوص مدیریت شهری بیان شد به نوعی جفا در کار شهرداری بوده است خاطر نشان کرد:  باید دانست که مدیریت شهری در همه دوره‌ها از مشکل برخوردار بوده و در این دوره هم بی‌اشکال نیست اما مهم آن است که در جهت اصلاح آن اقدام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار