"دیمون لویس" و "پال گیاماتی" بازیگران "میلیاردرها" سریال جدید شوتایم

شبکه شوتایم نمایش سریال جدیدی رو برای پخش آماده میکند به اسم "میلیاردرها" که گفته میشود بسیار پیچیده است و عمیقا به دنیای سرمایه گذاری و امور مالی خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ شبکه شوتایم  نمایش سریال جدیدی رو برای پخش آماده میکند به اسم "میلیاردرها" که گفته میشود بسیار پیچیده است و عمیقا به دنیای سرمایه گذاری و امور مالی خواهد پرداخت.

"نیل برگر" کارگردان نام آشنا که به تازگی فیلم " واگرا"  را از وی دیده ایم، پایلوت سریال را کارگردانی خواهد کرد و نویسندگان فیلمنامه نیز "برایان کاپلمن" و "دیوید لوین" خواهند بود که سال آینده در نیویورک فیلمبرداری خواهد شد.
 
دو بازیگر اصلی این سریال "پال گیاماتی" و "دیمون لویس" هستند که در این سریال چهره های مهمی را در صنعت مالی ایفا می کنند، "گیاماتی" کاراکتر "چاک رادز" دادستان آمریکا را و "لوییس" کاراکتر "اکس"  شخصیتی بلند پرواز و سلطان صندوق های تامینی و مالی  را ایفا خواهند کرد.
 
این دومین همکاری "پال گیاماتی" و "دیمون لویس" بعد از فیلم "خیال باف"  در سال ۲۰۰۶ است و البته بازگشت دوباره "لویس" بعد از سه فصل بازی بسیار زیبا در "وطن".


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار