نماینده نوشهر و کلاردشت با بیان اینکه غالب بودجه حوادثی باید در مورد مسائل پیشگیرانه صرف شود، گفت: از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات انتظار دارم تا بررسی کند بودجه بحران و حوادث در کجا هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و کلاردشت در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه (6 آبان) مجلس با عذرخواهی از نمایندگان زابل و زاهدان به دلیل عدم پرهیز از اختصاص وقت خود به آنها گفت:‌ از وزیر کشور می‌خواهم خاصه به حق این نمایندگان در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان را بیش از گذشته مد نظر قرار دهد.

احمدی‌لاشکی خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: بار دیگر در هفته گذشته سیل مردم نوشهر و چالوس را دچار آسیب کرد و در عجبم فقط ناظر شده‌ایم و بس و هر سال زحمت هلال‌احمر زیاد می‌شود و امدادرسانی‌های اولیه، توزیع مواد غذایی، موکت و پتو و ... آیا این مزد مردم بزرگوار است؟

نماینده نوشهر و کلاردشت بیان داشت: غالب بودجه حوادثی باید در مورد مسائل پیشگیرانه صرف شود، چرا اقدامات لازم و پیشگیری انجام نمی‌شود؟ از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات انتظار دارم تا بررسی لازم را انجام دهند تا مشخص شود چه سهمی از بودجه بحران و حوادث در کجا هزینه می‌شود.

احمدی لاشکی خطاب به نوبخت و وزیر کشور تصریح کرد: طرح جامع سیلاب را در بودجه سال 94 برای شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت منظور کنید تا مردم دعاگویتان باشند.

وی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات حل آنها شد.

اتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار