سنندج؛

برگزاری جشنواره ابتکارات و خلاقیت های مدیریتی در مدارس ابتدایی استان کردستان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: درسال تحصیلی جاری جشنواره ابتکارات و خلاقیت های مدیریتی در سطح مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، صدیقه عبدالهی گفت:گروه آموزش پیش دبستانی و دبستانی اداره کل سعی دارد از طریق برگزاری جشنواره خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی گامی هرچند کوتاه در راستای عملی شدن مهارت های حل خلاق مسائل مربوط به مدیریت آموزشی بردارد و زمینه تبادل تجارب مدیریتی را فراهم سازد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزایش کارآیی، اثربخشی و بهره وری و موفقیت شغلی مدیران، توسعه ی کیفی منابع انسانی، ترغیب و تشویق افراد، شناسایی مدیران خلاق و توانا و تقدیر از آنان و فراهم کردن زمینه های لازم مناسب به منظور بروز خلاقیت و نوآوری در فرایندهای آموزشی مدرسه را از مهم ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت:گستره ی اجرای جشنواره در مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا، مجتمع های آموزشی و پرورشی، استان است و دستورالعمل این جشنواره به ادارات آموزش و پرورش استان و تشکیل کمیته اجرایی جشنواره در سطح شهرستانها و مناطق ارسال خواهدشد .
 
 عبدالهی گفت:جشنواره ابتکارات و خلاقیت مدیران در دو مرحله ی منطقه و استانی برگزار خواهد شد.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل به ملاک ها و معیارهای قابل ارزیابی جشنواره نیز اشاره کرد و ابداعات و ابتکارات مدیران در به کارگیری تکنولوژی آموزشی، به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند مدیریتی،به کارگیری روش های متنوع و جذاب در ارایه طرح و به کارگیری روش های کیفی ارزش یابی در فرآیند مدیریتی را از جمله این ملاکها بر شمرد.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: ابتکار ، خلاقیت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.