شیرازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تلاش جریان‌های تندرو برای ورود به خبرگان و مجلس شورای اسلامی

دبیردفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: کارگزاران و اصلاح طلبان تندرو حیات و ممات سیاسی خود را در پیروزی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان می‌بینند.

فاطمه شیرازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جریان وابسته به کارگزاران و برخی اصلاح‌طلبان تندرو درصدد هستند تا با بهره‌مندی از دادگاه مهدی هاشمی پروژه مظلوم نمایی رسانه‌ای را کلید بزنند، گفت:  انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان برای کارگزاران و اصلاح طلبان تندرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حیات و ممات سیاسی خود را در پیروزی در این کارزار دموکراسی می‌بینند.

دبیردفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی ادامه داد: جریان وابسته به هاشمی از قدرت رسانه‌ای فوق العاده‌ای بهره می‌برد از هر وسیله و حربه‌ای برای موفقیت در انتخابات و رقابت‌های سیاسی بهره خواهد برد.

این فعال دانشجویی افزود: اتاق فکر این جریان در صدد آن است تا با تابلوی علنی کردن دادگاه محاکمه مهدی هاشمی اما با هدفی پنهان و پروژه مظلوم نمایی وارد عرصه شود.

فاطمه شیرازی در پایان نیز از قاضی پرونده خواست بدون تاثیر از فشارهای سیاسی و رسانه‌ای و بر اساس قوانین و موازین دینی اقدام به صدور حکم نماید تا مستضعفین دنیا مشاهده کنند در جمهوری اسلامی جایی برای تبعیض و زیاده خواهی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار