مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: امنیت در گرو ارتقاء دانایی و آگاهی آحاد جامعه می باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد فاضل حفظ آرامش و مقاومت در مقابل آسیبهای اجتماعی و دسیسه های دشمن را لازم و ضروری دانست و گفت: باید از پتانسیل و ظرفیت موجود در مناطق مختلف مانند معتمدین، متنفذین و شوراهای روستا و شهر برای تأمین امنیت معلمین استفاده کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی ارتقاء سطح فکر، درک و شعور اجتماعی جامعه را موجب رشد و تعالی مردم عنوان و اظهار داشت: همزیستی مسالمت آمیز و پرهیز از تعرض به دیگران از نشانه های اولیه جامعه مدرن و مترقی است.

جمشیدنژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه گفت: بزرگترین سلاح معلم قلم اوست و انسان بی دفاع و مظلومی همچون معلم باید مورد تکریم و نکوداشت سایرین قرار گیرد.

وی حمله به معلم بعنوان شخصیتی علمی و فرهیخته در جامعه را نشانه ضعف سیاسی و نظامی دشمن دانست و تصریح کرد: تمامی اقدامات و فعالیتهای امنیتی ، نظامی و اطلاعاتی برای کشف ریشه و بنیان این فکر پلید و شناسایی عوامل حوادث تروریستی اخیر انجام گرفته و مجدانه پیگیر موضوع هستیم.

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به ارائه خدمات آموزشی در سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان، گفت: به منظور تأمین رفاه و آسایش همکاران فرهنگی در حال حاضرتعداد 101 معلم سرا در استان وجود دارد، اما برای اسکان مابقی فرهنگیان عزیز تعداد 62 معلم سرای دیگر مورد نیاز می باشد.

وی با بیان این نکته که متاسفانه حوادث اخیر و شهادت همکار فرهنگی موجب ایجاد نگرانی برای سایر فرهنگیان استان گردیده،  اظهار داشت: از مسئولین خواستارم تا درجهت شناسایی و دستگیری عوامل جنایتکار این حوادث اقدام عاجل نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، دانایی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار