نماینده مردم بروجرد با اشاره به جانفشانی کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی برای نجات دانش‌آموزان گفت: باید از این معلم به عنوان یک قهرمان ملی یاد کنیم.

علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جانفشانی "کاظم صفرزاده" معلم فداکار لرستانی اشاره کرد و گفت: این معلم برای نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: کاظم صفرزاده معلم مرکز شبانه روزی عشایری امام جعفر صادق(ع) در منطقه محروم "ویسیان" استان لرستان برای نجات یکی از دانش آموزان بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل غرق شد و هنوز جسد این معلم پیدا نشده است.
 
نماینده بروجرد تاکید کرد: از آنجا که این معلم فداکار برای نجات دانش آموزان اقدام کرده لذا باید مورد تقدیر در سطح ملی قرار گیرد و وزارت آموزش و پرورش نیز از این معلم فداکار که متاسفانه جسدش پیدا نشده تجلیل نماید.  
 
وی خاطر نشان کرد: استاندارد لرستان از استان‌های همجوار درخواست کمک برای یافتن جسد این معلم فداکار کرده است.  
 
اضافه می‌شود؛ کاظم صفرزاده دوشنبه 23 مهر ماه در مرکز شبانه‌روزی عشایری امام جعفرصادق(ع) در منطقه محروم ویسیان در استان لرستان برای رساندن یکی از دانش آموزان به بیمارستان به اتفاق دو دانش‌آموز دیگر در مسیر با بارش شدید باران و جاری شدن سیل مواجه و هر 4 نفر جان خود را از دست می‌دهند.
 
با پیگیری‌ها و تلاش مسئولان جسد سه دانش آموز معصوم پیدا شده ولی تاکنون جسد معلم فداکار پیدا نشده است.  
 
در این راستا نمایندگان استان  لرستان در جلسه علنی پیشین مجلس تذکر دادند و نواب مجلس نیز در پیامی درگذشت این معلم فداکار را تسلیت گفتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمدشاکرمی پلدختر
۱۹:۱۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
حقیقتا حادثه تلخی بود خدا کند که تکرار نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
روحشان شاد
آخرین اخبار