اوباما غافل بود یا برخی از ساده‌انگاران عرب؟

برخی از ما از روی غفلت اعتقاد داریم اوباما به رسانه‌های خود اجازه داده علیه او اطلاع رسانی کنند؛ هرکه اعتقاد دارد اوباما، از داعش غافل بوده، خود غافل است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الثوره"؛ مدتی از این موضوع غافل بودیم که رسانه های آمریکایی، بسیار از بمب های هوشمند و هواپیماهای آمریکایی توانمندترند و کاری را انجام می دهند که آن نمی تواند انجام دهد.

رسانه های آمریکایی طی چهار سال گذشته، زبان حال دولت اوباما بوده اند و امروز نیز تصویر این دولت را که در جنگ با داعش گرفتار شده و به دنبال راهی برای برون رفت از آن است، نشان می دهد.

نمونه این رسانه، سایت "دیلی بیست" است که گفته تنها راه شکست گروه تروریستی داعش، همکاری با ایران و سوریه است. 

رسانه های بزرگ و متعدد آمریکایی، مواردی مانند آنچه "دیلی پیست" فاش کرده و آنچه اوباما و دولتش از آن صحبت نکرده اند را فاش می سازند؛ شگفتی و غرابت در این پرده برداری‌ها نیست، بلکه مسئله ی شگفت آور این است که برخی از ما از روی غفلت اعتقاد داریم اوباما به رسانه های خود اجازه داده علیه او اطلاع رسانی کنند. 

هرکه اعتقاد دارد اوباما، از داعش غافل بوده، خود غافل است؛ کسانی که سناریوی غفلت آمریکا از داعش را باور دارند، غافل هستند؛ و نیز،کسانی که ما را به غفلت وا می دارند و خیال دارند که ما از اینکه تظاهر به غفلت می کنند غافل هستیم، آنها خود غافلند..!!!؟



انتهای پیام./

برچسب ها: اوباما ، عرب ، داعش ، بمب ، دیلی بیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار