وزیر کشور گفت: جعل جزء مقولاتی است که در مسئله امنیت تعریف شده و یکی از حیاتی ترین مسائل در حوزه شخصی و اجتماعی است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبد الرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد در نخستین نمایشگاه جعل اسناد کشور، گفت: اهمیت جلوگیری از جعل اسناد در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که با جدیت این مسئله را مطرح کردند جزء مقولاتی است که در امنیت تعریف می‌شود.

وی افزود: در حوزه شخصی وقتی مردم یک جامعه اعتماد به هویت و اسناد نداشته باشند فعالیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف موجب ناراحتی روحی و رفتاری می‌شود.

رحمانی فضلی تأکید داشت: از نظر اجتماعی فعالیت‌هایی که در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد صحت و قدرت در  این حوزه ‌ها بستگی به استحکام اقدامات در جلوگیری از جعل اسناد دارد.

وی در ادامه بیان داشت: هر چه تکنولوژی پیچیده می‌شود  به همان انتظار که کنترل و صحت بالاتر می‌شود و جعل پیشرفته هم بیشتر می‌شود. زیرا افرادی که از این جعل استفاده می‌کنند از هوش بالایی برخوردارند و ما باید خود را برای جلوگیری و مدیریت این مسئله حاضر کنیم. با مدیریت به روز و روشن تکنولوژی می‌توانیم از  جعل جلوگیری کنیم و آگاهی مردم در این حوزه بسیار مهم است و امیدواریم با دقت و جدیت حجم این موضوع را پیگیری کنیم

انتهای پیام/
برچسب ها: جعل ، امنیت ، شخصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار