یک روانشناس گفت: شادی مربوط به احساس ما در لحظه‌ای خاص از زندگی است و از درون سرچشمه می گیرد.

 محسن راز افشار روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه شادی مربوط به احساس ما، در لحظه‌ای خاص از زندگی است، افزود: همه انسان‌ها دارای احساس هستند و خوشحالی یک احساس درونی است که به آن شادی می‌گویند.
 
وی اظهار داشت: در جامعه و خانواده، یک انسان طبیعی و سالم باید دارای شادی و نشاط باشد.
 
افشار با اشاره به اینکه شادی یک پدیده مسری است، بیان داشت: زمانی که ما خوشحال باشیم، انسان‌های اطرافمان انرژی مثبت را دریافت می‌کنند و خوشحال می‌شوند،وقتی ما ، در امر شادی توانمند باشیم می‌توانیم قدرت و انرژی خودرا به دیگران انتقال دهیم.
 
این روانپزشک اظهار داشت: خانواده هایی که قدرت ارتباط بالایی دارند و از قوانین شادی در زندگی پیروی می‌کنند،با اعضای خانواده راحت‌تر ارتباط برقرار کرده و خانواده شادتری خواهند داشت و در نتیجه فرزندان شادتری نسبت به خانواده هایی با شادی کمتر دارند.
 
وی عنوان کرد: شادی علاوه بر ایجاد روحیه خوب از لحاظ جسمی نیز روی بدن تاثیر دارد، به طور مثال: کسانی که شاد هستند زخم در بدنشان زودتر بهبود می‌یابد و بیماری به راحتی از بین می‌رود.
 
افشار با اشاره به اینکه رعایت قوانین و قواعد خود،یکی از عوامل شادی انسان‌ها است، افزود: زمانی که افراد شاد باشند دیگر انسانی آزرده نشده، حقی از انسان ها پایمال نمی شود و امنیت در کشور به وجود می‌آید.
 
راز افشار با تاکید بر اینکه با ساختن برنامه‌های شاد باید شادی انسان‌ها است، افزود:زمانی که افراد شاد باشند دیگر انسانی آزرده نشده، حقی از انسان ها پایمال نمی‌شود و امنیت در کشور به وجود می‌آید.

راز افشار با تاکید بر اینکه  با ساختن برنامه های شاد باید شادی و نشاط را در جامعه رواج دهیم خاطر نشان کرد:  با ساختن برنامه‌های پرنشاط‌ می‌توانیم مشکلات مردم را به حداقل برسانیم تا جامعه ای همراه با شادی و آرامش داشته باشیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکلات ، زندگی ، شادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار