طبق تفاهم‌نامه‌ای میان بانک سپه و سازمان عتبات عالیات مقرر شد تا زمینه‌های لازم جهت جذب و دریافت منابع مالی مردم برای طراحی، ساخت، مرمت و سایر فعالیت‌های سازمان در این سازمان صورت پذیرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز( 5 آبان ماه) طبق تفاهم‌نامه‌ای میان بانک سپه و سازمان عتبات عالیات مقرر شد تا زمینه‌های لازم جهت جذب و دریافت منابع مالی مردم برای طراحی، ساخت، مرمت و سایر فعالیت‌های سازمان در این سازمان صورت پذیرد.
درهمین خصوص سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه گفت: این تفاهم‌نامه نشان از همراهی سیستم بانکی با مردم دارد و شرایطی را ایجاد می‌کند تا متقاضیان به سهولت فعالیت‌های خود را در این عرصه انجام دهند.

وی افزود: با تعیین 1800 شعبه بانک سپه و دریافت مجوز حساب 110 از بانک مرکزی که متصل به حساب 16 رقمی است، آماده‌ی دریافت کمک‌های مردم در این خصوص در سراسر کشور هستیم.

 در ادامه تقوی نژاد در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در ارتباط با این تفاهمنامه اذعان داشت: در راستای جلب و جذب کمک های مردمی برای طراحی و ساخت عتبات عالیات، قراردادی منعقد شد.

وی تاکید کرد: با این قرارداد زمینه‌ای فراهم شد تا مردم از هر نقطه‌ای از کشور بتوانند هرنوع فعالیتی را که در راستای کمک به عتبات عالیات اعم از کمک‌های نقدی، ایجاد سپرده و یا اعطای تسهیلات در این زمینه دارند را انجام دهند.

تقوی نژاد در ادامه اظهار داشت: مردم می‌توانند از سود سپرده‌های خود در بانک در این زمینه استفاده کنند به گونه‌ای که سپرده‌گذاران علاقه‌مند به گرد کردن حساب سپرده خود  در هر ماه باشند تا آن را طبق علاقه خود در راستای کمک به عتبات عالیات ارائه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، سپه ، عتبات عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار