مسئول بسیج دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: نیلی احمدآبادی در چند ماهی که سرپرست دانشگاه تهران بود نیز عملکرد چندان مناسبی ارائه نداد، وی به برنامه‌‌ جناح‌های سیاسی خاصی مجوز می‌داد که شورای فرهنگی دانشگاه با آن مخالف بود.

"مرتضی احمدی" در گفتگو با  خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با معرفی نیلی احمدآبادی به عنوان گزینه دولت به مجلس اظهار داشت: گزینه دولت برای تصدی وزارت علوم سابقه خوبی در اذهان دانشگاهیان ندارد. چرا که در 16 آذر سال 88 وقتی آرمان‌های انقلاب از سوی برخی مورد توهین قرار گرفت وی آن را آزادی بیان عنوان کرد.

احمدی اضافه کرد: نیلی احمدآبادی در چند ماهی که سرپرست دانشگاه تهران بود نیز عملکرد چندان مناسبی ارائه نداد به عنوان مثال وی به  برنامه‌‌های جناح‌های سیاسی خاصی مجوز می‌داد که شورای فرهنگی دانشگاه با آن مخالف بود تا آنجا که ورارت علوم مجبور شد وارد میدان شده و این برنامه را لغو کند.
 
مسئول بسیج دانشکده حقوق دانشگاه تهران تصریح کرد: تخصیص اعتبارات فرهنگی به تشکل‌های مختلف دانشجویی که همسو و همفکر با وی بود و اختصاص مبالغ کلانی به این تشکل‌ها همه نمونه‌هایی از این مهم است که وی در سطح و جایگاه تصدی پست وزارت علوم نیست.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار