سرمربی پرسپولیس گفت: حریف 90 دقیقه دست و پا می‌زد که گل نخورد و نبازد همین کافی ست که بزرگی تیم پرسپولیس را ثابت می کند.

 درخشان:صبا با چنگ و دندان دفاع می کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

حمید درخشان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل صبای قم  گفت:  پرسپولیس امروز  فوتبال خیلی خوبی را بازی کرد.

وی با تاکید بر افتخارآفرین بودن این تیم گفت: حریف 90 دقیقه دست و پا می‌زد که گل نخورد و نبازد.صبا با چنگ و دندان دفاع می‌کرد.همین کافی ست که بزرگی  تیم پرسپولیس را ثابت کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون حدود 20 موقعیت گل داشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  ما یک فرصت هم به صبا ندادیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان  گل نشد.اگر یکی از موقعیت‌های مان گل می‌شد بالای 3-4 گل می‌زدیم.

وی در مورد شعارهای امروز گفت: پرسپولیس هیات مدیره  و تصمیم‌ می گیرد و هر تصمیمی باشگاه بگیرد آن را می‌پذیرم.هواداران وقتی ناراحت می‌شوند یک نفر را سیبل می‌کنند تا علیه او شعار دهند اما آنهایی که فوتبال را می‌فهمند دیدند که پرسپولیس چه فوتبالی ارائه کرد.

 درخشان دفاع  تیم صبا را به دفاع اتوبوسی تشبیه کرد و گفت: بهترین بازیکن صبا دروازه‌بانش بود. عذرخواهی می‌کنم شاید شما فوتبال را ندیده‌اید که  سوالات پراکنده می پرسید. پرسپولیس تیم برتر بود .

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:  نوع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. تیم‌ها در ایران ضد فوتبال بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند انگار ما را برده اند. اگر صبا مثل پدیده مقابل ما بازی می‌کرد مطمئن باشید می‌باخت.


انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، تسویه ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار