ووشوکاران قمی 4 مدال مسابقات بین المللی تالوی چین را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ مهدی اردستانی رئیس هیئت ووشوی قم درباره حضور نمایندگان ووشوی قم در مسابقات بین المللی چین اظهار کرد: 4 ووشوکار قمی به نام‌های علی یدالله سیرجانی،اکبر حجتی‌پور، حسام پارساخو و اکبر صفری به عنوان اعضای تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش تالو به همراه 8 ملی پوش دیگر در مسابقات ووشوی بین المللی شائولین چین شرکت کردند.

این مسابقات به مدت 9 روز در شهر دنگ جو چین برگزار شد و اینکه یک سوم ملی پوشان ایران در بخش تالو قمی هستند، نشان دهنده این است که قم می‌تواند به قطب تالوی کشور تبدیل شود.


در این مسابقات که 66 کشور در آن شرکت داشتند، تالوکاران قمی موفق به کسب مدال شدند و موفقیت دیگری برای ووشوی قم و کشورمان رقم زدند.

انتهاي پيام/ب



اردستانی گفت: این برای نخستین بار است که قم در بالاترین سطح ووشوی کشور نماینده دارد و با توجه به ظرفیت بالای این رشته در بین بانوان قمی، با تلاش و همکاری، توانستیم زمینه حضور تیم هیئت ووشوی قم در لیگ برتر را فراهم کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای ووشوی قم، یکی از برنامه‌های هیئت ووشوی قم است و امید داریم که تعداد ووشو کاران کشوریمان روز به روز افزایش یابد.
 
 
 انتهای پیام/

 

برچسب ها: قم ، ووشو ، مدال ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.