فیلم ترسناک " احضار" در نخستین هفته ی نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گرازش خبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم ترسناک " احضار" درنخستین هفته ی نمایش در 2,858 سینما، 20 میلیون  و 6 هزار دلار کسب کرد و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را استايلز وايت کارگردانی کرده و اولیویا کوک نیز در آن ایفای نقش کرده است.
 


فیلم اکشن "جان ویک" ساخته ی چاد استاهلسکی و دیوید لیچ و با بازی کیانو ریوز، ویلیام دافو و آدرین پالیکی، درنخستین هفته ی نمایش در 2,589 سینما، 14 میلیون  و 150 هزار دلار فروخت.

 

اما فیلم اکشن "خشم"  به کارگردانی دیوید آیر و با بازی برد پیت، شیا لبوف و لوگان لرمن در دومين هفته ی نمایش در 3,173 سینما، 13 میلیون دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 46 میلیون و 50 هزار دلار رساند.
 

 
جایگاه چهارم این لیست به فیلم درام "دختر از دست رفته" ساخته ی دیوید فینچر و با بازی بن افلک، نیل پاتریک هریس و تیلر پری اختصاص دارد که در چهارمین هفته ی نمایش در 3,106 سینما، 11 میلیون و 100 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 124 میلیون و 93 هزار دلار رساند.


انیمیشن "کتاب زندگی" نیز در دومین هفته ی نمایش در 3,113 سینما، 9 میلیون و 800 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 29 میلیون و 913 هزار دلار رساند. این فیلم را خورخه گوتیرز کارگردانی کرده و دیگو لونا، زویی سالدانا و چنینگ تاتوم نیز صداپیشگی آن را برعهده داشته اند.




انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، اکران ، احضار ، گیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار