اصفهان؛

راه اندازی سامانه اظهار از راه دور در گمرک فولاد مبارکه اصفهان

مسئول سیستم اظهار از راه دور گمرک اصفهان خبر داد: سامانه جامع امورگمرکی در رویه های صادرات ، واردات ، ترانزیت در گمرک فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، اعظم رحیمی با اعلام این مطلب گفت: در هماهنگی بعمل آمده با کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران و با حضور آنها طی دو روز ، سیستم اظهار از راه دور در گمرک فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی شد .

مسئول سیستم اظهار از راه دور گمرک اصفهان افزود: با افتتاح اين سامانه ، مدت زمان انجام تشريفات گمركي كالاها كاهش می یابد و صادرکنندگان بصورت الکترونیکی به امر صادرات می پردازند .

وي تسريع بخشيدن به امر ترخيص كالا و روان سازي امور گمركي و حمايت از كارآفرينان بخش اقتصادی را از مزایای این طرح برشمرد و اظهار کرد: سامانه اظهار از راه دور ، تنها با دسترسي به اينترنت و با ارائه اسناد و مدارك از سوي تجارامكان انجام تشريفات گمركي اعم از مراحل اظهار كالا ، تنظيم اسناد و ورود اطلاعات ، از راه دور و بدون حضور فيزيكي صاحب كالا از هر مكاني فراهم شده است .

خاطرنشان می شود: این سامانه دو ماه قبل و همزمان با گمرک جمهوری اسلامی ایران در گمرک اصفهان راه اندازی و رسماً آغاز بکار کرد .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، راه ، اندازی ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.