3 دزد که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق جنوبی تهران می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 12:21 روز گذشته ماموران گشت کلانتری 175 باقر شهر در جاده قدیم قم به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک می شوند که راننده خودروی مذکور به محض مشاهده پلیس فرار می کند و متواری می شود.
 
در ادامه با استعلام به عمل آمده از پلاک خودرو مشخص می شود، خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری 172 عبدالعظیم می باشد، لذا با اطلاعات به دست آمده ماموران طرح مهار را به جرا گذاشته و راننده که در واقع سارق خودرو بود را دستگیر و کلانتری منتقل می کنند.
 
متهم که فرامرز نام داشت در بازجویی های پلیسی به همدستی دو تن از دوستان خود به نام های شهرام و احمد که هردو از سارقان سابقه دار لوازم خودرو در جنوب پایتخت هستند، معترف می گردد.
 
به دنبال این موضوع ماموران ضمن اخذ اطلاعات شخصی و ظاهری دو متهم مذکور عملیات تعقیب و مرابت پلیسی را به اجرا گذاشته و نامبردگان را در حالی که سوار بر یکدستگاه موتورسیکلت بودند، در خیابان بهشتی مشاهده می نمایند.
 
ماموران به متهمان دستور توقف می دهند، اما آنان با بی اعتنایی به دستور پلیس به فرار خود ادامه می دهند که سرانجام پس از چند دقیقه تعقیب و گریز پلیسی و شلیک 3 تیر هوایی ، متهمان در محدوده شهر سنگ دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند.
 
سرگرد علی دیانی رئیس کلانتری 175 باقر شهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: نامبردگان دستگیر شده از اعضای باند لوازم داخل خودرو در جنوب پایتخت هستند که برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرائمشان در اختبار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار