بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع با حضور سرپرست وزارت علوم، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و روسای مراکز علمی و کاربردی سراسر کشور صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، استاندارد سازی آموزش و تضمین کیفیت کارآفرینی محور این همایش بود، ضمن اینکه توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از جمله وظایف اصلی دانشگاه جامع به شمار می‌رود، اکنون این دانشگاه با داشتن هزار و ۵۷ مرکز آموزشی در سراسر کشور بیش از ۸۵۰ هزار دانشجو را به خود اختصاص داده است. 

سرپرست وزارت علوم دکتر نجفی در این مراسم ضمن اهمیت ویژه به آموزشهای مهارتی در مهارت آموزشی اعلام نمود، برخی از مراکز علمی کاربردی استانداردهای لازم را ندارند و باید دانشگاه جامع نظارت خود را در این مراکز افزایش دهد، ضمن اینکه شاید لازم باشد برخی از مراکز دانشگاه جامع نیز تعطیل گردد. 

گفتنی است، دکتر نجفی تاکید داشت مراکز علمی کاربردی ضمن داشتن کیفیت آموزشی باید سودهی اقتصادی داشته باشند، به گونه‌ای که باید کاری کنیم که استعدادهای خوب دانشگاه جامع را انتخاب اول خود قرار دهند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار