رییس سازمان بسیج دانشجوی زنجان از برگزاری دومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛'رییس سازمان بسیج دانشجوی زنجان به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نرم دشمنان در اوج خود قرار دارد و به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی مردم است.

بابایی افزود: دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم با روش‌های مختلف به دنبال خالی کردن هویت جامعه از هویت دینی و ارزش‌های آن هستند

وی با تاکید بر مقابله با جنگ نرم ادامه داد:دانشجویان هوشیار و آگاه باید در صحنه دانشگاه و جامعه با روشنگر یهای خودشان در حوزه جنگ نرم و آگاه سازی مردم و بصیرت افزای حضور داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: مقام معظم رهبری با مشخص کردن وظایف افسران جنگ در حوزه دانشگاه، اساتید دانشگاه‌ها را فرماندهان جنگ نرم اعلام کردند.

بابایی از برگزاری دومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی در زنجان خبر داد واضافه کرد : تاکنون 300 اثر در حوزه وبلاگ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تصریح کرد:این جشنواره با حضور 26 استان کشور و 300 اثراز سرتا سر کشور در حوزه وب سایت ، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، انیمیشن ،کلیپ و مستند برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد:این جشنواره در موضوعات بیداری اسلامی ؛انرژی هسته ای ،شهدای دانشجو جنگ نرم ،سبک زندگی ایرانی برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه آثار ارسالی استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، کردستان، بوشهر، زنجان و چند شهر دیگر پس از بررسی داوران نتایج خوبی کسب کردند، خاطر نشان کرد : استان‌های کرمانشاه، بوشهر و ایلام نیز در رتبه قابل تقدیر قرار گرفتند.

اختتامیه جشنواره افسران جنگ نرم 19 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.