مدیر کل پیشگیری ودرمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت : کارزار ر سانه ای یکی از طرح‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت پیشگیری از اعتیاد است که فاز دوم آن از نیمه دوم آذر ماه اجرایی می شود.

محسن روشن پژوه مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت : کارزار رسانه ای یکی از طرح‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت پیشگیری از اعتیاد است که فاز اول آن به منظور تحلیل وضعیت و شناخت و نگرش و آگاهی های جامعه  به مرحله اجرا در آمد وفاز دوم آن از نیمه دوم آذر ماه اجرایی می شود.
 
مدیر کل پیشگیری ودرمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور افزود: سازمان بهزیستی کشور در راستای برنامه های پیشگیرانه ی خود در مبحث اعتیاد برای بالا بردن سطح حساسیت و آگاهی جامعه نسبت به مقوله اعتیاد و اثرات مخرب آن اقدام به اجرای طرح کارزار رسانه ای می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح کارزار رسانه ای مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده تصریح کرد: پس از ارزیابی های صورت گرفته در خصوص نتایج مثبت این طرح در دو استان تهران و مازنداران به این نتیجه رسیدم که  این نتایج بدست آمده می تواند ما را در اجرای فاز دوم همراهی کند.
 
مدیر کل پیشگیری ودرمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح از نیمه دوم آذر ماه اجرایی می شود ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور در فاز دوم این طرح ضمن طراحی پیام ، مشخص کردن رسانه ی متناسب با یک همراهی و مشارکت گسترده در استان‌های پیش بینی شده اقدام به اجرای طرح نموده و بعد از مداخلات لازم با یک فاصله زمانی مشخص اقدام به ارزشیابی آن کنند.
 
روشن پژوه افزود: این طرح در استان‌های چهارمحال بختیاری ، گلستان ، خراسان شمالی، یزد، قم و مرکزی به مرحله اجرا درمی آید.
 
 مدیر کل پیشگیری ودرمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشورخاطر نشان کرد: ارائه اطلاعات در مورد سوء مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه به خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان، ارائه بسته‌های آموزشی برای آشنایی با غفلت‌ها در مورد گرایش افراد به مواد مخدر، اعطای بروشورها، کتابچه‌ها و سی‌دی‌های آموزشی از جمله خدماتی است که در این طرح ارائه می‌شود.
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: کارزار ، رسانه ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار