کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: در لیگ امسال هم با پتروشیمی بندر امام قرارداد بسته‌ام و اگر خدا بخواهد به دنبال تکرار قهرمانی هستیم.

محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: باشگاه پتروشیمی بندر امام ماهشهر قدیمی‌ترین تیم در لیگ تنیس روی میز است که مسئولان آن یار و غمخوار این رشته ورزشی بوده‌اند و حضورشان باعث می‌شود تا بازیکنان در سطح ملی از نظر مالی و معنوی حمایت شوند امیدوارم حضور آنها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: اردوی خوبی را از روز چهارشنبه 30مهر آغاز کردیم که بعد از مدتها که مسابقه نداشتیم و بازیکنان در شهرهای خودشان تمرین می‌کردند، فرصت خوبی بود تا در کنار بازیکنان دیگر به تمرین سنگین بپردازیم که بسیار پرفشار و فاکتور اصلی ان هم بدنسازی بود و همه رضایت کامل داشتند این اردو تا دوشنبه 5آبان ادامه دارد.

اخلاق پسند درباره دیگر بازیکنان پتروشیمی بندرامام گفت: محمد فرقدانی، سروش امیری نیا، محمدعلی رویین تن دیگر بازیکنانی هستند که با باشگاه پتروشیمی قرارداد امضا کردند البته احتمال اضافه شدن نفرات جدید هم وجود دارد، مسئولیت تیم را همچون سال‌های گذشته پیمان حسنی بر عهده دارد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار