چهارمین جلسه کمیته شبکه با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، حسن یکدله پور معاون طرح و توسعه اداره کل، طی سخنانی اظهار داشت : تقویت زیرساخت ها و منسجم سازی آن از سیاست های جدی مسئولان است .

وی با اشاره به لزوم ایجاد شبکه پیشتبان در بحث پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایداری و امنیت شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است باید در زمینه بومی سازی امنیت شبکه تلاش کنیم .

در ادامه چهارمین جلسه کمیته شبکه با هدف پیگیری مصوبات جلسه قبلی ، بررسی پیشرفت های فیزیکی اهداف و پروژه های شبکه های بنادر ، بررسی مشکلات ارتباطی WAN و نحوه پیگیری و برطرف سازی آن و بررسی قرارداد تست نفوذ و روش برطرف سازی مخاطرات اعلام شده به طور رسمی آغاز گردید و اعضای کمیته در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند .

شایان ذکر است چهارمین جلسه کمیته شبکه با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات بنادر کشور طی روزهای سوم و چهارم آبانماه به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بندر نوشهر بر گزار می شود .

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: ساری ، آغاز ، شبکه ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.