غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکلات مالی،‌ دستمان را در جیبمان کرد/ از هر استان یک نخبه بیرون آید، واترپلو تضمین است

سرمربی تیم واترپلو تهران اظهار داشت: واترپلوئیست‌های جوان برای رسیدن به وضعیت حرفه‌ای و سطح بالا نیاز به سرمایه‌گذاری دارند.

مجید غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات واترپلو تهران کمبود بودجه و مشکلات مالی است به طوری که بازیکنان با هزینه شخصی در رقابت‌های جام شهدا که در اصفهان برگزار شد، شرکت کردند.

سرمربی تیم واترپلو تهران در خصوص سطح کیفی مسابقات جام شهدا اظهار داشت: این مسابقات هم از نظر کیفی و هم کمی در شرایط بسیار خوب و ایده آلی برگزار شد.

وی جام شهدا اظهار داشت: سطح این پیکارها بسیار خوب بود، 13تیم در این پیکارها حضور داشتند که اکثر بازیکنان تیم‌ها رده سنی 16سال بودند ولی شاگردان من بیشتر زیر 14سال و زیر 15سال بودند و فقط چهار نفر آن‌ها رده سنی زیر 16سال هستند با توجه به این موارد تیم تهران یکی از تیم های کم تجربه این دوره از مسابقات جام شهدا بود.

غلامی تصریح کرد: متاسفانه در دیدار فینال که مقابل تیم اصفهان برگزار کردیم تماشاگران و هواداران تیم میزبان با آوردن طبل و شیپور به داخل استخر اقدام به تشویق تیم مورد علاقه خود کردند. این مسأله باعث شد تا نیروهای نوجوان تیم تهران دچار استرس شدیدی شوند و حتی زمان‌هایی که اقدام به گرفتن تایم اولت می‌کردم، تماشاگران با شیپورهای خود بالای سر من آمده و اجازه نمی‌دادند صحبت‌هایم به گوش شاگردانم برسد و این مسأله باعث از دست دادن 2پنالتی شد.

سرمربی تیم واترپلو تهران خاطرنشان کرد: جوانان حاضر در این مسابقات از استعداد و پتانسیل بالایی برخوردار هستند اگر فدراسیون در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد و این واترپلوئیست‌ها را سازمان دهی کند به طور حتم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک تیم توانمند و قدرتمند هستیم.

وی یادآور شد: اگر یک واترپلوئیست 12ساله از هم اکنون تحت نظر برنامه‌های فدراسیون باشد به طور حتم 10سال آینده به یک واترپلوئیست جوان 22ساله حرفه‌ای تبدیل می‌شود.
ایران دارای 32 استان است اگر از هر استان یک بازیکن جوان و نخبه شناسایی و مورد حمایت قرار گیرد در آینده‌ای نزدیک تیم ملی ایران در مرحله‌های مختلف بین‌المللی حرف اول را می‌زند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار