استاندار تهران گفت:‌با وضعیت فعلی مدیریت استان تهران نمی‌توان به اهداف بیست ساله نظام نزدیک شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حسین هاشمی استاندار تهران بعداز ظهر امروزدر نشست کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان تهران گفت: با وضعیت فعلی مدیریت استان نمی‌توان به اهداف بیست ساله نظام نزدیک شد.

وی افزود: اگر بخواهیم به اهداف چشم انداز برسیم باید فضا را به نحوی برای جوانان ایجاد کرد که سبب اشتغال زایی آنان را فراهم کند.

هاشمی خواستار تصویب کمیسیون خاص کلان شهرها در تهران شد و بیانداشت:‌همچنین به وضعیت مدیریت تهران مورد تقاضا است.

استاندار تهران با خبر تصویب کمیسیون خاص تهران و کلان شهرها در دولت خاطر نشان کرد: این انتظار از مسئولان اجرایی دستگاه استان می‌رود تا دراین کمیسیون طرح‌های فناورانه خودرا مطرح کنند تا مورد تصویب قرار گیرد.

*پژوهش در آمد زا است

همچنین در ادامه این نشست سورنا ستاری معاون فناوری و علمی رئیس جمهور عنوان کرد:در حال حاضر در حوزه پژوهش بسیاری از محصولات را تولید کرده اما تجاری نشده است.

وی گفت:‌پژوهش می‌تواند بسیار در آمد زا باشد، پژوهشگاه‌های ما در خاور میانه بهترین بوده چرا که بیش از 90 سال است که در ایران پژوهشگاه دایر است.

ستاری افزود:‌ پایه این حرکت درست استفاده از نیروی انسانی جوان بوده که می‌توان با استفاده از نیروی جوان استان تهران را به بهترین پایلوت تبدیل کرد و تفکر صنعتی را شکل داد.

ستاری خاطر نشان کرد: جز با بحث دانش نمی توان بحث اشتغال و رونق اقتصادی را حل کرد و در واقع تمام دستگاه‌های اجرایی نیز باید با تغییر جهت سعی در پیشرفت کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، اهداف ، کمیسیون ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.