سخنگوی وزارت کشور گفت: دولت به دنبال آن است این نیست که با طرح امر به معروف مخالف باشد ما دنبال اثربخشی موضوع هستیم که در این خصوص نقطه نظرات کارشناسی را به مجلس اعلام کردیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مجلس ختم آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران گفت: نهی از منکر را نه به عنوان یک طرح الهی بلکه به عنوان یک امر دینی بر خود تکلیف می‌دانیم و مسئله اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که در مورد آن نقطه نظرات کارشناسی وجود دارد و به مجلس اعلام شده است.  
 
سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت نهی از منکر با مردم است یا با حاکمان اظهار داشت: طرح مال نمایندگان مجلس است و باید از آنها پرسیده شود.  
 
وی در ادامه گفت: دولت نظراتی دارد و معاون امور مجلس رئیس جمهور وقتی که این طرح در مجلس مطرح شد نقطه نظرات دولت را مطرح کرد و به این فریضه به عنوان یک واجب دینی تأکید کرد و آنچه دولت به دنبال آن است این نیست که با طرح امر به معروف مخالف باشد ما دنبال اثربخشی موضوع هستیم که در این خصوص نقطه نظرات کارشناسی را به مجلس اعلام کردیم.

امیری در مورد صدور مجوز برای احزاب جدید خاطر نشان کرد: طی مدتی که کمیسیون ماده 10 احزاب را فعال کرده‌ایم هر 15 روز جلسه داریم و از احزاب استعلام می‌گردد. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار