مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 2 گفت: با توجه به شروع فصل سرما کارگاه حفظ سلامت عمومی در مساجد برای مقابله با ویروسهای فصلی از 4 تا 7 آبان و از ساعت 11 تا 12 برای شهروندان برگزار می شود.

عباسعلی عباسی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 2 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به شروع ماه محروم کارگاه آموزشی منع مصرف ظروف یکبار مصرف در نذورات در خانه سلامت توحید در 6 آبان از ساعت 10 الی 12 اجرا می شود، همچنین آموزش مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی 7 آبان در مسجد الرسول از ساعت 11 تا 13 برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: آموزش تاثیر قرائت  قران بر سلامت روان و کاردستی و خلاقیت با موضوع محرم در خانه سلامت شادمهر 4 و 6 آبان از ساعت 9 تا 16 برگزار می شود و اردو شاه عبدالعظیم در خانه سلامت شادمهر 6 آبان از ساعت 9 تا 11 برگزار خواهد شد.
 
عباسی در ادامه تصریح کرد: آموزش حفظ سلامت و بهداشت محیط زیست و طرز صحیح استفاده و جمع آوری ظروف نذوری در 6 آبان در پارک اشرفی اصفهانی مرزداران اجرا خواهد شد.
 
مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 2 در ادامه خاطر نشان کرد: آشنایی با مضرات روانی( قمه زنی) در کانون جوانان مسجد قمر بنی هاشم از ساعت 10 تا 12 در 9 آبان ماه و اهمیت بهداشت فردی در هیئت های مذهبی در مسجد صاحب الزمان از 6 آبان ساعت 11 تا 12 برگزار می شود.
 
عباسی خاطر نشان کرد: ایستگاه های سلامت از 4 تا 11 آبان ماه در سطح منطقه 2 به مناسبت هفته سلامت برپا است و شهروندان جهت اطلاع بیشتر می توانند به ایستگاه ها مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار