جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، اظهارات ژنرال مصری‌"سامح الیزل" که گردان‌های عزالدین قسام را به دست داشتن در عملیات "کرم القوادیس" در سینا متهم کرده بود را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، اظهارات ژنرال مصری‌"سامح الیزل"  که گردان‌های عزالدین قسام را به دست داشتن در عملیات "کرم القوادیس" در سینا متهم کرده بود را رد کرد.

صلاح البرودیل، یکی از رهبران حماس در مصاحبه  ویژه با "فلسطین الان" تاکید کرد، حماس و شاخه  نظامی آن،"گردان‌های القسام" و یا طرف دیگری از نواز غزه، هیچ ارتباطی با عملیات انتحاری در سینا نداشته و این اتهامات، تنها افترا و سخنانی پی‌پایه و اساس است.

او اعتقاد دارد کسی که این اتهامات را به حماس نسبت می‌دهد، پیش از این نیز، حماس را به دروغ متهم کرده بود و اضافه کرد که این اتهامات، از نظر سیاسی و اخلاقی مردود است و هیچ گونه سند و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

مصر، روز جمعه شاهد حمله به پادگان نظامی خود در شمال استان سینا بود که 60 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

رئیس جمهور مصر، "عبدالفتاح سیسی" در سخنانی خطاب به مردم خود گفت: ما در پی اتخاذ تصمیماتی در مرز با نوار غزه هستیم و بدون آنکه در مورد ماهیت آن چیزی بگوید، اضافه کرد این اقدامات گسترده خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار