حضرت امام حسین (ع)، بهترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: نماینده ولی فقیه و رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه معارفه رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد، ضمن تسلیت دهه اول محرم الحرام، هدف از برپایی خیمه های حضرت امام حسین (ع) و خیمه های معرفت را عمیق شدن پیوند بین شعیان حسینی با آن حضرت (ع) بیان کرد و گفت: بکوشیم از این نهضت حسینی درس معرفت بگیریم.


حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در نهضت حضرت امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر به معنای  راستین و حقیقی کلمه نمودار بود و آن حضرت (ع) عملاً همه مراحل امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی به منصه ظهور رساندند.


امام جمعه شهرکرد، بهترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر را حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و تاکید کرد، الگویی بهتر و جامعه تر از حضرت ابا عبدالله (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر نمی توان پیدا کرد.


وی گفت، اگر امروز در جامعه شاهد این همه نازیبایی و زشتی هستیم یکی از دلایل عمده آن این است که امر به معروف و نهی از منکر آن پویایی لازم را ندارد.


در آستانه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سید محمد احمدی به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد منصوب شد.


انتهای پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.