قائم مقام شهرداری و فرمانده بسیج منطقه یک گفت: تاکنون 500 دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در نواحی و 50 دیدار نیز از سوی شهرداری منطقه یک و فرمانداری شمیرانات، واحد ایثارگران منطقه یک برگزار شده است.

بهروز رضایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پاسداران واقعی انقلاب و منبع عظیم ارتقا فرهنگ ایثار و دگرخواهی هستید و دیدار با خانواده‌های این عزیزان و بهره‌جویی از محضر آنان ویفه‌ای مستمر و دائمی برای مدیریت شهری است تا از رهگذر آنان در راستای خدمتگزاری، بر همت خود بیفزایند.

وی بیان کرد: جنگ ایران و عراق نشان داد که اگر ملت ایران حرکت کند هیچ مانعی بر سر راهش نیست چون جوانهایی این جنگ را به پیروزی رساندند که نه آموزش نظامی خاصی دیده بودند و نه به دانشگاه‌های نظامی رفته بودند بلکه این جوانان به دود مسئله تدبیر و ایمان خیلی توجه می کردند، هر گاه این دو مسئله کنار هم قرار گیرد، هیچ کس نمی تواند جلوی موفقیت آن را بگیرد.

قائم مقام شهرداری و فرمانده بسیج منطقه یک تصریح کرد: حضور خانواده شهدا و ایثارگران در منطقه یک چشمه جوشان و کانون فرهنگ‌سازی است و منطقه یک دارای یک هزار و 350 شهید و 2 هزار و 380 جانباز و 450 آزاده است که برنامه بازدید خانواده معظم این عزیزان هر هفته در نواحی با حضور مدیریت شهری منطقه یک برگزار می وشد و مدیرت شهری تلاش می کمد از این کانون فرهنگ‌سازی در مسیر ساختن شهرهای اخلاقی و انسانی بهره‌مند شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم یادواره شهدا امسال در 26 محله شمال تهران برگزار می‌شود که از ایتدای سال جاری تاکنون در 15 محله از جمله دربند، امام‌زاده قاسم (ع)، دزاشیب، شهرک محلاتی، ازگل، جماران، باغ فردوس و دیگر محلات برگزار شدهاست و تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: دیدار ، خانواده ، معظم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار