قلعه‌نویی:

آیا تیتر دستگیری بیانی به فوتبال ما کمک می‌کند؟/ برای تاریخ داربی به سازمان لیگ نامه می‌زنیم

سرمربی استقلال با انتقاد شدید از حاشیه سازان علیه تیمش گفت: آیا این مسلمانی است که تیتر زده اند شاهرخ بیانی در مشهد دستگیر شده است؟

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارسه در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران گفت: پیش از هرچیز ایام سوگواری امام حسین(ع) را تسیلت عرض می‌کنم. اما درباره بازی باید بگویم ما جام حذفی را جدی می‌گیریم و به تیم پارسه احترام می‌گذاریم. پارسه‌ای‌ها یک تیم آموزشی هستند. در فوتبال ما خلا آموزشی داریم که امثال پارسه این خلا را پر می‌کنند. با احترام به تیم پارسه ما با تمام یارانمان این بازی را انجام خواهیم. متاسفانه در خط دفاع چند بازیکن کلیدی مصدوم هستند و دچار مشکل هستیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره تاریخ داربی و اینکه این بازی تنها 3 روز پس از بازی ایران و کره است، بیان کرد: برای بازی 27 آبان ایران و کره نامه ای به سازمان لیگ می زنیم تا 48 ساعت عقب بیافتد. اگر قرار باشد 6 ملی پوش ما 2 هفته نباشند، چطور تمرینات را پیگیری کنیم؟ ما مقابل پدیده بازی خوبی را انجام دادیم. 3 دفاع وسطمان مصدوم هستند و باید فکری به حال این مشکل کنیم.

وی درباره قضاوت ترکی در دیدار تیمش و پارسه گفت: به نظر من ترکی یکی از داوران خوب ماست و امیدوارم با آن شرایط آمادگی خوبش برگردد. حیف که مدتی نبود و امیدوارم همیشه داوران ما احساس آرامش داشته باشند. خداوکیلی در ایران به داوران نه احترام می گذارند و نه حقشان داده می‌شود. من فکر می کنم سالم‌ترین جای فوتبال ما داوران هستند. خوشحالم که ایشان برگشته و ان‌شاءالله با درایت همیشگی‌اش بتواند به میادین برگردد.

قلعه‌نویی در ادامه با پررنگ دانستن نقش هواداران در ماجرای حق پخش، گفت: من از هواداران می‌خواهم با حضور در استادیوم به بازی‌ها گرمی ببخشند. این یک مبارزه است و اگر می خواهیم برنده شویم باید تلاش کنیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره ممنوعیت ورود خبرنگاران به تمرینات استقلال، اظهار کرد: من قبل از داستان مشهد به بابائی گفتم که با توجه به بازی‌های حساس در سایت بزنید که یک مدت می‌خواهیم پشت درهای بسته تمرین کنیم. آنها اشتباهی که کردند 45 دقیقه قبل از تمرین این خبر را زدند. ما به دنبال آرامش هستیم. شما به این سوال من هم لطفا جواب دهید. شماهایی که دو بار زنگ می‌زنید ما برنمی‌داریم جنجنال می‌کنید. آیا درست است که خبر می زنند بیانی را دستبند زدند؟ آیا این مسلمانی است؟ درگیری بوده و من خودم با همدانی برخورد کردیم و چند دقیقه بعد هم صحبت کردیم. اینکه تیتر می‌زنند که بیانی دستگیر شد، این به فوتبال ما کمک می‌کند؟ این روزنامه ادعای مسلمانی عمروعاصی دارد، این درست است؟ یا درباره موضوع دکتر تیم بحث راه انداخته‌اند. به دکتر گفتیم بازیکن را به زمین بفرست و آنها آمده اند جنجال کرده اند. جالب این است که اینها خودشان را مسلمان می‌دانند، البته از نوع عمروعاص!

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره ال‌کلاسیکو، بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود. سرعت بازی عالی بود اما من فوتبال نگاه می‌کنم تا چیزی یاد بگیرم. تجربه کسب می‌کنم. این بازی شبیه استقلال و پدیده بود. زود گل زدیم و فشار زیادی تحمل کردیم با این تفاوت که بازی ما مساوی تمام شد. می‌گویند بازی سایپا-پرسپولیس هم خوب بود اما واقعا نمی‌توان آن بازی را با این بازی‌ها مقایسه کرد که یکی از دلایلش مسئله کیفیت زمین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار