اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران اعلام کرد: اردوگاه بزرگ دائمی امام حسین(ع) همزمان با دهه اول محرم افتتاح و راه اندازی می‌شود.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی و امور خیریه استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های محرم در استان تهران گفت: ویژه برنامه‌های ماه محرم در بخش های مختلف شامل استقرار اردوگاه بزرگ دائمی امام حسین(ع) و افتتاح این اردوگاه در ماه محرم، ویژه‌های فرهنگی مذهبی، عزاداری، تعذیه خوانی، اجرای نیات امانیه و اقفین، اعزام مبلغان مسائل تبلیغی، اعزام مبلغان و روحانیان در مدارس، امامزادگان، بقعه‌های متبرکه و مناطق مورد نیاز درماه محرم برگزار می‌‌شود.

350 روحانی  از استان قم و 350 روحانی بومی از استان تهران به امامزادگان و بقعه‌های متبرکه اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: اجرای طرح الگو برداری از شخصیت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) ابلاغ روحانیون و اعزام آنها به امامزادگان و بقعه‌های متبرکه پیرامون ترویج فرهنگ الگو برداری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در بین مردم از ویژه برنامه‌های ماه محرم در استان تهران است.
وی اشاره کرد: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی را در ارائه سبک زندگی امام سجاد(ع) و الگو برداری از شخصیت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع)، برگزاری ویژه برنامه‌های محرم، تدوین و ترویج فرهنگ و تربیت اسلامی میان دانش آموزان‌در مدارس دارد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد:  سه ویژه برنامه عمده و شاخص تجمع حسینی لبیک یا حسین(ع)، حرکت انقلابی و با اقامه شعار هیات منه الزله در روز 13 آبان استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و انگلیس در روز عاشورا، لبیک یا زینب (س) در 12 محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحانیون ، شعار ، الگو ، بقعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار