معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خبر از افتتاح بیمارستان 132 تختخوابی امام سجاد(ع) تبریز تا پایان سال جاری داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دانشیان با بیان اینکه عملیات عمرانی این بیمارستان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت: بیمارستان امام سجاد(ع) در خیابان گلکار بلوار استاد شهریار تبریز واقع شده و دارای 20 هزار مترمربع زیربنا و سه هکتار عرصه می باشد که هم اکنون مالکیت آن با دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از ابتدای سال 93 شاهد سرعت در عملیات اجرائی پروژه می باشیم.

دکتر دانشیان خاطر نشان ساخت: این بیمارستان در چهار طبقه سازه ای احداث می شود و قابل افزایش به 170 تخت می باشد.

وی با اشاره به فازبندی پروژه خاطر نشان ساخت: فاز اول بیمارستان شامل اورژانس و درمانگاه و بخش های بستری در طبقات اول و دوم تا یک ماه آینده آماده خواهد شد.

دکتر دانشیان فاز دوم پروژه را شامل اتاق های عمل و بخش زیرزمین ذکر کرد و زمان تجهیز آنها را نیز تا پایان سال اعلام نمود و ادامه داد: این بیمارستان مجهز به هفت اتاق عمل شامل چهار اتاق جراحی، یک اتاق سزارین، یک اتاق زایمان طبیعی و یک اتاق عمل اورژانس می باشد.

به گفته معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، هشت تخت CCU ،  9 تخت ICU و 9 تخت NICU از جمله دیگر امکانات بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز می باشند.

وی زیرزمین بیمارستان را نیز شامل سردخانه، آزمایشگاه ها، MRI، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و آشپزخانه ذکر کرد.

دکتر دانشیان در پایان اظهار داشت: سیستم دفع فاضلاب، برق، گاز، آتش نشانی و فضای سبز بیمارستان نسبت به طرح اولیه به کلی تغییر کرده و شاهد اصلاحات چشمگیر در این زمینه ها بوده ایم.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.