بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی وزنه برداری

عصر روز گذشته کیومرث هاشمی با حضور در محل اردوی تیم ملی وزنه برداری که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان آماده می‌کنند از تمرینات پولادمردان کشورمان بازدید بعمل آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری و گفتگو با کادر فنی و پولادمردان کشورمان برای آنها جهت حضور قدرتمندانه در رقابت‌های جهانی آلماتی قزاقستان که جنبه کسب سهمیه المپیک ریو را نیز دارد آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن خسته نباشید به کادر فنی،ملی پوشان و مسئولان فدراسیون ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان وزنه برداری کشورمان که همیشه در آوردگاه‌های بین المللی پیام آور شادی برای ملت ایران بوده اند در رقابت‌های جهانی قزاقستان نیز که جنبه کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو را نیز دارد بتوانند با موفقیت‌های خود مایه خوشحالی مردم کشورمان شوند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:اگر چه از سال قبل در جلسات مختلف پیگیر مسائل مربوط به فدراسیون‌های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های کسب سهمیه بوده‌ایم ولی با توجه به اتمام بازی‌های آسیایی اینچئون از این پس با تمرکز بیشتری بر روی رشته‌های المپیکی کار کرده و کمیته ملی المپیک با تمام توان از رشته‌های المپیکی بخصوص رشته‌های مدال آوری همچون وزنه برداری حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، هاشمی ، اردوی ، تیم ، ملی ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار