مدیریت بهتر منابع در دستگاه‌های اجرایی با اقتصاد مقاومتی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اقتصاد مقاومتی را راهکاری جهت مدیریت بهتر منابع در دستگاه های اجرایی کشور عنوان کرد.

علی ایمانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به مسئولیت های متعدد حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضرورت همکاری و تلاش بیشتر از سوی بدنه کارشناسی و این اداره کل احساس می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای تحقق اهداف  دولت و پیشرفت بیش از پیش تلاش شود، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری این راهکار می تواند جهت مدیریت بهتر منابع مالی در دستگاه‌های اجرایی به کار رود و باید از سوی همگان مورد عنایت ویژه قرار گیرد.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پایان با اشاره به برگزاری اخیر جلسه شورای اداری این اداره کل خاطر نشان کرد: در این جلسه موضوعاتی نظیر وضعیت معیشتی پرسنل، برنامه ریزی جهت عملکرد و بهبود روش‌ها، اجرای نظام پیشنهادات، ارائه آمار عملکرد واحدهای اداره کل و مدیریت سبز و حرفه جویی در منابع و سایر امور مرتبط با ماموریت های این اداره کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار