معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: از افراد و مؤسساتی که در قالب بخش خصوصی در عرصه ورزش وارد می‌شوند حمایت می کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ امیررضا خادم در آیین رونمایی از پیراهن تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان افزود: باید از افراد و مؤسساتی که در قالب بخش خصوصی وارد عرصه ورزش و باشگاه‌داری می‌شوند و در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند، حمایت کرد.

وی گفت: برخی از ما مسوولان به دنبال این هستیم که عده‌ای را وارد ورزش کنیم و بعد با انتظارات نابجا آنها را به سمتی بکشانیم که ماندنشان در ورزش جز از بین رفتن سرمایه‌شان چیز دیگری برایشان نداشته باشد .

خادم افزود: انتظارات نامناسب باعث می‌شود تا علاوه بر سرمایه‌گذاران بخش ورزشی افرادی که از بیرون به مسئله نگاه می‌کنند برای آمدن به سمت ورزش بی انگیزه و بی ‌رغبت شوند.

خادم در ادامه گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که دولت تبدیل به بزرگترین رقیب بخش خصوصی نشود و رقابت بین بخش خصوصی باقی بماند .

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان همچنین به حمایت موسسه میزان از ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: کسانی که بدون چشم‌ داشت مالی از ورزش بانوان حمایت می‌کنند کاری قابل تحسین انجام می‌دهند و مؤسسه میزان با حمایت از ورزش بانوان می‌تواند در کشور به عنوان الگو مطرح شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.