دکتر طیب قدیمی گفت: با اطلاع‌رسانی خوب از طریق تریبون‌های نماز جمعه، ‌آموزش و پرورش و سایر رسانه‌ها، خوشبختانه مردم کردستان در جریان موارد این تحول جدید در حوزه سلامت قرار گرفته‌اند.

دکتر طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با آگاهی و اطلاع رسانی مردم مراجعات به متخصصین تنظیم شده و برحسب ضرورت صورت می‌گیرد. در مورد حضور متخصصین تیم در بیمارستان‌، آگاهی و اطلاع رسانی به مردم صورت گرفته تا هر مراجعه کننده با توجه به نیاز و شرایطی که دارد به متخصص مراجعه کند و در استان کردستان، تمام بسته‌های طرح تحول به خوبی و با نظم انجام شده است. 

وی ادامه داد: در خصوص کتاب ارزشگذاری نسبی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای پزشکان، پرستاران، متخصصین و کلیه کادر درمانی برگزار گردید و همه گروه‌های آموزشی، انجمن‌های علمی و پرسنل اداری بیمارستان‌ها با همکاری بیمه به صورت علمی با اهداف این کتاب آشنا شدند تا در هر چه بهتر ارائه دادن خدمات بهداشتی درمانی به مردم در سطح استان موثر واقع شوند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در کردستان ادامه داد: علی رغم اینکه سال‌ها همه منتظر کتاب ارزشگذاری جدید بودیم، آموزش در مورد اهداف این کتاب به پرسنل، نقش مهمی در نهادینه شدن و عملیاتی شدن آن دارد و روابط مالی غیرضروری که تمام خدمات ارائه شده درمانی را تحت تاثیر قرار می‌داد با آموزش و اجرای کامل این کتاب رفع خواهد شد و ما در سطح استان کردستان تا به امروز، شاهد کاهش این مسائل بوده‌ایم و امید داریم با ادامه این طرح، پدیده نامطلوب زیرمیزی به کلی از بین برود. 



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار