نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه همچنان خط قرمز مجلس برای وزیر پیشنهادی علوم است و در این خصوص باید از وزیر پیشنهادی تحقیق به عمل آید.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان، که عصر امروز در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی گفت: ایشان از چهره‌هایی بودند که جامعیت داشتند که این بدین معناست که هم اسلام شناس بودند و هم سیاست‌‌مداری با بصیرت بودند.  
 
وی تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی یک فرد انقلابی است، مجاهد، انسانی دور اندیش و دقیقی بودند که نیازمندی‌های انقلاب را به خوبی می‌شناختند و نسبت به این نیازمندی‌ها تصمیم می‌گرفتند مثل توجه به دانشگاه که می‌تواند نیاز و احتیاجات جمهوری اسلامی ایران را در حوزه نیروی انسانی تأمین کند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باید در مجلس جلساتی در این خصوص ترتیب داده شود و ما باید برنامه‌های ایشان را ببینیم و کسی که به عنوان وزیر معرفی می‌شود باید در رابطه با تمامی موارد وی موشکافی شود.  
 
علیرضا زاکانی در پایان با تأکید بر اینکه فتنه همچنان خط قرمز مجلس برای وزیر پیشنهادی علوم است خاطر نشان کرد: باید در رابطه با وی تحقیق بعمل آید و بحث تحقیق هم نماینده‌ها به واسطه ارتباطات خود می‌توانند به اطلاعات جامعی در رابطه با وی برسند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: حوزه ، مجاهد ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار