ولایتی در جمع خبرنگاران:

مذاکرات هیچگاه از جانب ایران قطع نخواهد شد/ حکم صادر شده علیه "شیخ نمر" سیاسی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: مذاکرات در چارچوب منافع ملی و قوانین بین‌المللی ادامه پیدا خواهد کرد و مسئولین ما با استدلال قوی از حقوق ملت دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران طالب مذاکرات است و مذاکرات از جانب ما هیچگاه قطع نخواهد شد و در چارچوب دفاع از منافع حیاتی ملت و قوانین بین المللی ادامه خواهد یافت و مذاکره کنندگان ما در این چارچوب با  استدلال قوی که دارند به کار ادامه می‌دهند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: البته امریکایی‌ها می‌خواهند بر خلاف قوانین بین الملل عمل کرده و ایران را از حق خود محروم کنند.

ولایتی در ادامه افزود: اما ایران ایستادگی می‌کند و مسئولین ما هم از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی در خصوص صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی عربستان اظهار داشت: حکمی که علیه شیخ نمر صادر شده پیش از آن که قضایی باشد سیاسی است و به خاطر این که سعی کرده صدای اعتراض شیعان را به گوش مسئولین عربستان برساند در آن جا تحت فشار است.

ولایتی در پایان تاکید کرد: شیخ نمر از دولت عربستان خواهان احقاق حقوق شیعیان است و می‌خواهد همانند سایر اتباع عربستان با شیعیان نیز برخورد شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایت ، مذاکرات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار