رییس کمیته موتور سواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:

دو قهرمان جهان به ایران خواهند آمد/ میزبان یکی از راندهای مسابقات جهانی در سال 2015 خواهیم بود

مهران همتیان گفت: از 2 تن از قهرمانان جهان در رشته موتورسواری حرکات مهارتی و نمایشی برای برگزاری کلاسهای آموزشی در ایران دعوت کرده‌ایم.

مهران همتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در دومین دوره مسابقات حرکاتی نمایشی و مهارتی موتورسواری افرادی که حضور داشتند در دوره مقدماتی توانستند تایم و امتیاز لازم را برای رسیدن به این مرحله بدست بیاورند.

رییس کمیته موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره هدف از برگزاری اینچنیین مسابقاتی تصریح کرد: ساماندهی موتورسواری سطح شهر و جذب علاقه‌مندان به این رشته ورزشی به محیط امن پیست از عمده اهداف ما در برگزاری مسابقات حرکات نمایشی است تا بتواند به طور اصولی و با رعایت ایمنی‌های لازم به تفریح مورد علاقه خود بپردازند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از موتورسواری در سطح شهر حضور دارند که در این رقابتهای شرکت نکرده‌اند و این به دلیل عدم ارتباط این افراد با فدراسیون و هیاتهای موتورسواری می‌باشد.

همتیان درخصوص زمان برگزاری دور بعدی این مسابقات عنوان کرد: تلاش می‌کنیم به طور مستمر و 4 تا 5 بار در سال رقابتهای حرکات نمایشی و مهارتی موتورسواری را برگزار کنیم به نوعی اطلاع‌رسانی برای جذب جوانان و علاقه‌مندان بیشتر از رشته باشد.

وی در مورد برنامه‌های آینده کمیته موتورسواری فدراسیون بیان کرد: 2 قهرمان رشته موتورسواری حرکات نمایشی که در جهان نیز شناخته شده هستند را برای برگزاری کلاس اموزشی و یک دور مسابقه به ایران دعوت کرده ایم و منتظر اعلام زمان از سوی آنها برای ورود به کشور هستیم که در دو تا سه ماه آینده اتفاق خواهد افتاد.

همتیان در ادامه اظهار داشت: در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی پیست موتور تریال تهیه شده و در آینده نیز برگزاری مسابقات این رشته موتورسواری را در برنامه کاری داریم.

وی در خصوص میزبانی یکی از راندهای مسابقات کراس که قرار بود توسط کشورمان صورت پذیرد بیان کرد: تغییرات ریاست فدراسیون آسیا موجب شد راندهایی که زمان برگزاری آنها اوایل سال بوده به دلیل انتخابات به تاخیر بیافتد و کل مسابقات را در 2 راند برگزار کردند که کشور ما میزبان راند چهارم انتخاب شده بود.

رییس کمیته موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که توسط ریاست فدراسیون با العطیه ریاست فدراسیون امارات و رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته مقرر شده یکی از راندهای رقابتهای جهانی را میزبان باشیم که به احتمال زیاد در سال 2015 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار