سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: سطح کیفی این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری چابکسر بسیار بالا بود.

حمیدرضا موحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که همه اذعان کردند این دوره از مسابقات قهرمان کشوری چابکسر از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و بهترین بازی‌ها مقابل مدعیان اجرا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان تصریح کرد: این دوره از رقابتها منظم و بی‌حاشیه و سالم بود و امکاناتی که از سوی میزبان و حامی مالی در اختیار شرکت کنندگان قرار داشت بی‌نقص بود.

وی گفت: با توجه به جایزه 20 میلیون تومانی انگیزه ساحلی بازان کشور برای حضور در مسابقات و شکست حریفان بالاتر رفته بود من فکر نمی‌کردم که در این شرایط تیم با این آمادگی و سطح کیفی به مصاف حریفان خود بروند یکسری بازیکن جوان و آماده هم به تازگی وارد مسابقات رسمی شده‌اند که ما اسامی آنها را یادداشت کردیم تا در اردوهای آماده‌سازی دورهای بعد از آنها دعوت کنیم.

موحدی عنوان کرد: ملی پوشان کشورمان که خود را برای حضور در بازیهای ساحلی آسیا اماده می‌کنند در شرایط مسابقه قرار گرفته و به خوبی عملکرد آنها مورد ارزیابی‌ و محک قرار گرفت ما نقاط قوت و ضعف این بازیکنان را به خوبی شناسایی کردیم تا در اردوهای تمرینی پیش از شرکت در مسابقات نسبت به رفع این نقاط ضعف‌ها تمرین  کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان حضور جوانان را در مسابقات چابکسر بسیار پررنگ ارزیابی کرد و افزود: در طول این رقابت‌ها جوانان 40درصد از شرکت کنندگان حاضر در مسابقات را تشکیل دادند، ما شاهد حضور ساحلی بازانی از شهرهای کردستان و یا سمنان برای نخستین بار در این نوع رقابت‌ها بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همه ساله تیم پرویز فرخی و آق محمد سلاق عنوان قهرمانی تورهای ساحلی کشور را به خود اختصاص می‌دهند؟ گفت: این قهرمانی طبیعی است آن‌ها هم در اوایل کار خود مقابل حریفانشان شکست می‌خوردند ولی به دلیل حضور در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی به تجربه کافی دست پیدا کردند و حال در رقابت‌های داخلی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می‌دهند.

موحدی یادآور شد: ما در ایران جوانان ساحلی باز شایسته‌ای را داریم که در صورت تمرین و ممارست می‌توانند برای والیبال ساحلی ایران افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: با توجه به این که هم اکنون ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود تمرین می‌کنند نمی‌توانیم فرد جدیدی را به ترکیب تیم ملی دعوت کنیم به طور قطع پس از بازگشت تیم ملی از این مسابقات مرحله جدید گزینش والیبالیست‌های ساحلی برای دعوت به تیم ملی آغاز خواهد شد. بازی‌های ساحلی آسیا همانند بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار می‌شود اما فقط مختص به 16 رشته ساحلی است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار