عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی محور و یار خاص حضرت امام (ره) و "مقام معظم رهبری" بودند و از دست دادن ایشان یک مصیبت و فاجعه بزرگ بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله موحدی‌کرمانی" با حضور در برنامه "رویداد" رادیو "گفتگو" درباره شخصیت مذهبی و سیاسی و دینی آیت‌الله مهدوی‌کنی صحبت کرد.

وی بیان داشت: آیت‌الله مهدوی در برنامه‌های سیاسی و مبارزات در زمان امام خمینی (ره) و حتی بعد از رحلت امام هم یک شخصیت مبارز و سیاسی بودند؛ ضمنا آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان یک محور نقشی اساسی در برنامه‌های مبارزاتی داشتند.
 
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه به حمایت همیشگی آیت‌الله مهدوی‌کنی از ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: صلابت ایشان در امر حمایت از ولایت‌فقیه در زمان امام خمینی (ره) و در زمان بعد از ایشان یعنی در زمان رهبری "مقام معظم رهبری" دامه برکاته کاملا مشهود بود، پرونده ایشان سرشار است از ارزش، فضیلت، تقوا، پاکی و اخلاص و مبارزات است.

ایشان در محل‌های متعددی از جمله مدرسه مروی خدمت می‌کردند. بعد از فروپاشی طاغوت امام خمینی(ره) مسئولیت کمیته‌ها را  به شخص ایشان دادند و در مجموع در هر قسم که نگاه کنیم شخصیت ممتاز و شاخص او دیده می‌شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص خصوصیات آیت‌الله مهدوی‌کنی، خاطرنشان کرد: قبل و بعد از رحلت امام خمینی(ره) صلابت کاملی رد آقای مهدوی‌کنی مشاهده می‌شد و همان تبعیتی را که از امام خمینی(ره) داشتند از "مقام معظم رهبری" هم داشتند، آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی مؤمن و معتقد بود و مدافع قوی ولایت و انقلاب بود و هیچ نقطه ضعفی در وی دیده نمی‌شد.
 
در پایان این گفتگو آیت‌الله "محمد علی موحدی کرمانی" اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی محور و یار خاص امام و "مقام معظم رهبری" بودند و از دست دادن ایشان یک مصیبت و فاجعه بزرگ بود و با این فقدان خلائی به وجود آمد چرا که مانند ایشان کم پیدا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: موحدی ، مبارزات ، ولایت ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار