رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران گفت:‌اگر قصد بها دادن به شوراهای دانش آموزی را داریم باید قدرت اجرایی به آنان اعطا کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فضل الله کیارستمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران در مراسم نمادین هفدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که امروز در دبیرستان دخترانه دوره اول داور برگزار شد، گفت: شوراهای دانش آموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را بیشتر پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که اردوهای دانش آموزی توسط مدارس برگزار می‌شود، افزود: این سوال مطرح است که آیا دانش آموزان نظر خود را در انتخاب مکان اردو اعلام می‌کنند؟ در حال حاضر مکان و مبلغ اردو را مدیر مدرسه تعیین می‌کنند و دانش آموزان آن را می‌پذیرند.

کیارستمی با بیان این که اگر قصد بها دادن به شوراها را داریم باید قدرت اجرایی نیز به آنان بدهیم، گفت: مجوز اردوی دانش آموزی زمانی باید صادرشود که مصوبه‌ی شورای دانش آموزی همراه با نامه مدیر مدرسه به منطقه در ارسال شود همچنین شوراهای دانش آموزی باید نقش تصمیم گیری داشته باشند و دانش آموزان باید بدانند که نماینده شورای دانش آموزی عضو شورای مدرسه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، مدرک ، قدرت اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار