اصفهان؛

پایان دوره داوری فدراسیون بین المللی هندبال GRTP در اصفهان

دوره داوری فدراسیون بین المللی هندبال GRTP که با حضور داوران ایرانی و خارجی از روز 25 مهر ماه در اصفهان آغاز شده بود روز جمعه 2 آبان در مراسم ویژه ای با حضور میهمانان و مدعوین از جمله پیشکسوتان هندبال کشور و اصفهان به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان می آبادی رئیس هیأت هندبال استان اصفهان و مدیر اجرائی این دوره ضمن اعلام مطلب فوق اضافه کرد: داوران شرکت کننده در این دوره پس از 7 روز فعالیت فشرده آموزشی و انجام آزمونهای مختلف اعم از آزمونهای کتبی ، تستهای بدنی و قضاوت در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور به کار خود پايان دادند .

در مراسم اختتامیه نتایج حاصله توسط مدرسین دوره آقایان داود توکلی رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا و عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون بین المللی هندبال و رولاند بورگی مسئول دپارتمان GRTP و عضو کمیته داوران فدراسیون بین المللی هندبال گواهی و تائیدیه های مربوطه به هر یک از افراد تحویل گردید .

در این دوره داوران ایرانی شرکت کننده نتایج خوبی بدست آورده اند به نحویکه آقایان مهدی توکلی و سعید ولد خانی داوران قاره ای با موفقیت اولین دوره GRTP را پشت سر گذارده و از سوی دیگر آقایان امیر و احمد قیصریان دو برادر نجف آبادی و آقایان افشین خراسانی و حامد دربهانی داوران اهل قزوین نیز ضمن موفقیت در این دوره به درجه قاره ای ارتقاء یافتند .


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.