سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال ایران:

استقلال، همیاری بدون دروازه‌بان را برد

معصومه غلامی بیان کرد: در جریان بازی دفاع آخر تیم همیاری آذربایجان غربی جانشین دروازه بان تیمش شده است.

معصومه غلامی سرپرست تیم فوتبال آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازکینان تیم استقلال در مقابل تیم همیاری آذربایجان غربی غملکرد مناسبی ارائه کردند  موقعیت‌های گلزنی بسیاری در دروازه‌ی حریف خلق کردیم اما فقط موفق شدیم سه گل به ثمر رسانیم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان تیم از روحیه‌ای مضاعف باید برخوردار بودند قول دریافت مطالباتشان از سوی افشار زاده مدیر عامل تیم استقلال باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان استقلال شده است سه امتیاز با ارزشی را پس از دو باخت در هفته های گذشته بدست آوردیم.
 
 وی ادامه داد: دیدار شرایط مناسبی برگزار شده است و خوشبختانه حاشیه تصمیمات نادرست داوری بر روند و نتیجه بازی تاثیر گذار شده است البته در دقیقه 28 بازی داور پنالتی به نفع تیم استقلال اعلام کرد. در این حین کادرفنی تیم همیاری آذربایجان غربی بازیکن دفاع آخرشان را با پوشیدن کاور در درون دروازه قرار داده است و دروازه بان جانشین بازیکن دفاع آخر شده است.
 
ناظران داوری هیچگونه اعتراضی به تصمیم مسئولان کادر فنی تیم آذربایجان غربی نکردند. از لحاظ قانونی اطلاعی ندارم که تصمیم مسئولان کادر فنی همیاری آذربایجان قانونی بوده است.
 
وی افزود: پس از به ثمر رسیدن پنالتی، اعتراض‌هایی را در خصوص حضور بازیکن دفاع آخر در درون دروازه انجام دادیم.
 
مسئولان کادر فنی تیم همیاری آذربایجان غربی با مشاهد اعتراض های کادر فنی استقلال اقدام به تعویض دروازه بان تیمشان کردند.
 
کادر فنی تیم استقلال مراتب اعتراض خود را مبنی بر تصمیم مسئولان تیم همیاری آذربایجان غربی به کمیته داوری اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دروازه ، تیم ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار