در آستانه ال کلاسیکو؛

راکتیچ: دوست دارم دوباره مقابل رئال پیروز شوم

راکتیچ ستارۀ کروات بارسلونا در آستانۀ دیدار سنتی رئال مادرید و بارسلونا می‌گوید دوست دارم دوباره مقابل رئال مادرید پیروز شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ایوان راکتیچ ستارۀ کروات بارسلونا پیش از این تجربه پیروزی مقابل رئال را داشته است.
این ستارۀ کروات در فصل 2013-2014 زمانی که در تیم سویا بازی می‌کرد پیروزی 2 بر یک مقابل رئال را در کارنامه دارد.

وی در این خصوص گفت: می‌دانم که بازی رئال مادرید و بارسلونا از دیگر دیدار‌ها بسیار جذاب‌تر و متفاوت‌تر است.
زمانی که در سویا بازی می‌کردم بسیار خوش شانس بودم که پیروزی مقابل کهکشانی‌ها را تجربه کردم. راکتیچ معتقد است بازی امشب مقابل رئال مادرید تأثیری در قهرمانی لالیگا ندارد.

وی در این خصوص گفت: اهمیتی ندارد در ماه نوامبر یا دسامبر در کجای جدول رده بندی لالیگا قرار داشته باشید. هیچ بازی آسان نیست.
باید در هر مسابقه به سختی تلاش کنیم. در مقابل رئال مادرید هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

راکتیچ در ادامه افزود: بسیار سخت است که بگویم بارسلونا در بهترین شرایطش قرار دارد. باید در رابطه با این موضوع سه یا 4 ماه بعد نظر دهیم.
ستارۀ کروات در خصوص حضور سوارز در ترکیب بارسلونا گفت: سوارز بازیکنی است که توانایی‌های تیم ما را دو چندان خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا او را در ترکیب تیممان ببینیم.

هر روز شاهد تلاش و پشتکار او در تمرینات هستیم. ما بازی‌های لالیگا را با پیروزی آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه درهشت دیدار قبلی گلی دریافت نکرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در برنابئو هم گلی دریافت نکنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوامبر ، رئال ، کروات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار