مهدوی در همایش بصیرت عاشورایی استان تهران:

بیش از 4هزار سایت فارسی زبان سبک زندگی ایران را تهدید می‌کنند

مشاور فرهنگی استاندار تهران گفت: بیش از 4 هزار سایت و 50 شبکه فارسی زبان فرهنگ جامعه و سبک زندگی در ایران را تهدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدوی مشاور فرهنگی استاندار تهران  با اشاره به نقش سایت ها و شبکه های موثربر سبک زندگی ایرانی گفت: بیش از 4هزار سایت و 50 شبکه فارسی زبان فرهنگ جامعه، سبک زندگی، جوانان و خانواده‌های ایران را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: مهمترین حوزه‌ای که در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تاکید می‌شود سبک زندگی اسلامی، فرهنگ جامعه و تحکیم خانواده است فیسبوک یکی از مهمترین سایت های فارسی زبان است که بیش از 1.5 میلیون از متغیرهای تاثیر گذار بر افکار جامعه ، کودکان، نوجوانان ، جوانان با گسترش موضوعات غیر اخلاقی

مهدوی اظهار داشت: متاسفانه سایت‌های فارسی زبان درباورهای مردمی در قالب جملات و اشکال زیبا و دلنشین وارد شده است و فرهنگهای دروغین و غیر مذهبی را در جامعه ترویج داده است.هدف اصلی سایت ها و شبکه های فارسی زبان تغییر سبک زندگی به وسیله رسانه است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی پایگاه‌ها،‌سایت‌ها و شبکه‌های فارسی زبان و غربی کمرنگ کردن خدا باوری و توسعه انسان محوری، تغییر سبک زندگی، کمرنگ کردن معاد باوری و احیای دنیا باوری و دنیا گرایی، بیان و ترویج فرهنگ غلط غرب، کمرنگ کردن امر به معروف ونهی از منکر، تزریق باورهایی مانند موسی به دین خود و عیسی به دین انسان را در گور دیگری نمی‌خوابانند به جای امر به معروف و نهی از منکر، تزریق باورهای غلط غرب و تغییر سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی در ایران است.

مهدوی خاطر نشان کرد: متاسفانه ازدواج در جامعه امروز نزولی و طلاق صعودی است از سه ازدواج در استان تهران یک مورد طلاق مواجه می‌شوند نباید در سبک زندگی اسلامی،‌فاطمی ، حسینی و مهدوی چنین فاجعه‌ای رخ دهد. تزریق سبک زندگی اسلامی و حسینی در خانواده در دهه تبلیغی محرم، آغاز فعالیت‌های سازنده و تربیتی نسل امروز ایجاد نشاط و امید‌گرایی از مهمترین اهداف بصیرت عاشورایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، طلاق ، ازدواج ، زندگی ، سبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار