شجاعی: عملکرد دختران نوجوان فوق العاده بود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی زیر 16 سال بانوان گفت: بازیکنان با شایستگی توانستند از گروه سخت خود صعود کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  فریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان گفت: تیم ملی زیر 16 سال بانوان در گروه سختی قرار داشت و نتایج بسیارخوبی را کسب کرد. بازی برابر هند همیشه سخت بوده و هیچگاه برابر این تیم پیروز نبودیم اما اینبار دختران گل کاشتند و توانستند تیم قدرتمند را شکست دهند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم اردن و بنگلادش نیز شرایط بازیشان متفاوت شده و بسیار سرعتی هستند  اما بازیکنان با توجه به اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه توانستند مقابل این تیم‌ها قد علم کنند. از این به بعد تیم نوجوانان برای حضور در بازی‌های پیش روی خود کار بسیار سختی دارد و امیدوارم بتواند نتایج مطلوبی را کسب کند.

رئیس کمیته بانوان گفت: باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای زیادی را برای این تیم برگزار کنیم تا در مصاف با حریفان قدری چون تایلند، ژاپن؛ چین تایپه، کره جنوبی ، چین و استرالیا و یک تیم از گروهA که صعود می کند، آمادگی بالایی داشته باشد. فدراسیون فوتبال تا کنون از هیچ حمایتی برای این تیم دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های سفیر ایران در بنگلادش گفت: از حمایت‌های سفارت ایران در بنگلادش و مسئولین تشکر ویژه‌ای دارم چرا که تیم ملی ایران همراهی کرده و مورد حمایت خود قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار