24 آبان ماه؛

یازدهمین کنگره سراسری ارتوز و پروتز ایران برگزار می شود

یازدهمین کنگره ارتوز و پروتز ایران از 24 تا 26 آبان ماه جاری در مرکز همایشهای رازی برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران،دکتر معصومه نخعی دبیر اجرایی یازدهمین کنگره سراسری ارتوز و پروتز ایران با اعلام این خبر گفت : هدف از برگزاری این کنگره به روز کردن اطلاعات علمی و عملی کلیه متخصصین رشته ارتوز و پروتز و رشته های مرتبط می باشد  و محورهای مورد بحث در این کنگره شامل : ارتوپدی ، ارتوز و پروتز ، دیابت و نورولوژی خواهد بود.

وی در توضیح ارتوز و پروتز گفت : ارتوز به کلیه و سائل کمک ارتوپدی مانند زانوبند ها ، کمربندهای طبی ، کفی های طبی و کلارهای گردنی اطلاق می شود که مورد استفاده بیماران ارتوپدی ، معلولین و افرادی که بر اثر ضایعه ای دچار فلج اعضا شده اند قرار می گیرد . و پروتز همان جایگزین عضو از دست رفته می باشد  مانند اندام های مصنوعی دست ، پا ، گوش ، بینی ، چشم ، سینه و غیره دبیر اجرایی یازدهمین کنگره ارتوز و پروتز گفت : موضوعاتی چون دیابت ، مبحث ستون فقرات ، بحث اعتبار سنجی کلینیک های ارتوز و پروتز و بررسی مسائل صنفی رشته ارتوز و پروتز در این کنگره مورد بحث و تبادل نظر اساتید و متخصصین قرار خواهد گرفت .
   
وی گروه های شرکت کننده در این کنگره را متخصصین رشته ارتوز و پروتز ، ارتوپدی ، فیزیوتراپی ، فیزیوتراپی ورزشی ، جراحی مغز و اعصاب ، کاردرمانی ، نورولوژی ، ، روان شناسی ، پزشکان عمومی و همچنین تخصص های طب فیزیکی و توانبخشی و طب سالمندی و مهندسان پزشکی گرایش بیوالکتریک عنوان کرد و افزود : این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای کلیه شرکت کنندگان فوق می باشد .
   
دکتر نخعی در خاتمه گفت : کلیه علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cong.isaop.ir  مراجعه کنند .

یادآوری می شود یازدهمین کنگره ارتوز و پروتز ایران از 24 تا 26 آبان ماه جاری در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار