نماینده مجلس شورای اسلامی از ارسال طرح‌های حمایتی برای رشد شاخصه‌های فرهنگی در کرج خبر داد.

محمد جواد کولیوند، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: استان البرز در درجه اول کمربند امنیتی تهران محسوب می‌شود و به همین جهت از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و در درجه دوم به دلیل مهاجرت اقوام متعهد در این شهر توسعه جمعیتی خارج از استانداردها صورت گرفته است.

وی افزود: اگر در کشور 1.3 دهم درصد رشد وجود دارد در استان البرز با رشد 2.2 دهم درصدی رشد جمعیت مواجه هستیم و با توجه به جمعیت جوان نیاز به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اولویت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کرج تصریح کرد: فرقه‌های مختلفی که در کرج فعالیت می‌کنند،زیر ذره‌بین مسئولین قرار دارند و کاملا قابل کنترل هستند و در موارد ضرورت نیز برخورد قاطع با آنها صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: شورای برنامه ریزی استان و نماینده مجمع استان، نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی را در جهت توزیع مناسب بودجه و طرح های حمایتی از پتانسیل‌های فرهنگی کرج در برنامه ریزی خود قرار داده اند.

کولیوند خاطر نشان کرد: در راستای اشاعه فرهنگ مطلوب جامعه اسلامی و با توجه به ارتقای سطح فرهنگ شیعه و همچنین آشنایی دیگر کشورها با فرهنگ شیعه، کتاب چادرهای سوخته که اولین کتاب مصور در رویدادهای بعد از واقعه عاشورا است به 155 کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار